Åvetør
Alex Boegheim
Julia Barten
Guyon van Oers
Fenne Blaauw
Een persoonlijke ervaring bij IKEA, de toekomst van marketing. Hoe konden wij dit alles bij elkaar gaan zetten? Wij dachten dat een personificatie hier perfect zou passen.
Maar hoe dan? Via Åvetørs, karakters die passen bij ieders persoonlijke eigenschappen en dus een eigen ervaring geven door de gehele IKEA belevenis!
Van de creatie van je eigen Åvetør tot aan de looproutes, de beschrijving van je meubels en nog veel meer, overal komt jouw persoonlijke karakter weer terug!
Chaos: https://xd.adobe.com/view/49b42fbb-3c6b-43c5-aeb5-287d2c20cef8-1ce7/
Terror: https://xd.adobe.com/view/e2702f1c-ca81-4d30-9d47-eb2520938bcc-b723/
Help: https://xd.adobe.com/view/52b4f1ac-330f-4b5a-a2fd-989b0b49befa-07e7/
Opgever: https://xd.adobe.com/view/d3c33d1d-b321-4a9e-8585-14923a220ad1-8690/