Campagne voor FCK
Sarah Sijstermans
De campagne die ik ontwikkeld heb bestaat uit vier delen. Mijn toevoeging aan FCK om zo de doelgroep te verbreden, een aangepaste huisstijl, een nieuwe online benadering en als vierde een nieuw offline marketing concept. Deze vier delen vormen een volledige campagne voor het merk FCK.
Hoe herken je dat een ontwerp door jou gemaakt is?
Ik werk graag gestructureerd en overzichtelijk. Daarnaast hou ik van ontwerpen die niet al te voor de hand liggend zijn en iets extra's uitstralen.
Welk project, tijdens je opleiding, heb je het meest van geleerd?
Waar ik het meeste van geleerd heb was mijn eerste stageperiode bij Fatboy the Original. Hier kon ik voor de eerst keer alles in de praktijk toepassen wat ik tijdens mijn opleiding CMD had geleerd. Tijdens deze stage kwam ik erachter wat mijn sterke en minder sterke punten waren binnen het CMD vakgebied. Daarnaast was de stage ontzettend leuk en bood Fatboy me heel veel kansen om te groeien!
Waarom heb je gekozen voor de opleiding CMD en is dat tijdens de opleiding veranderd?
Toen ik geslaagd was en moest gaan kiezen twijfelde ik heel erg tussen de kunstacademie en CMD. Uiteindelijk is mijn keuze op CMD gevallen omdat dit meer gericht is op opdrachtgevers en de commerciële wereld. Dit leek mij niet alleen goed voor mijn toekomst maar ook ontzettend interessant. Ik heb tijdens mijn opleiding geen enkel moment meer getwijfeld aan mijn keuze en zat helemaal op mijn plek!
Waar verwacht/hoop je over 5 jaar te werken?
Eerlijk gezegd heb ik werkelijk geen idee. Mijn plan is om voorlopig nog niet te stoppen met studeren en meer te blijven leren. Voordat ik er achter ben waar ik het meeste plezier uit haal ben ik nog niet op zoek naar een officiële baan.