Explore. Earn. Unwrap.

Kim Klein Gunnewiek

Een samenwerkingscampagne met Polarsteps die STËLZ positioneert als de ultieme beloning na een avontuurlijke activiteit, gericht op de avontuurlijke reizigers. Deze campagne benadrukt de perfecte balans tussen een gezond, actief leven en genieten.

STËLZ is een nederlands hard stelzer merk met de ambitie om de grootste en bekendste te worden. Een doelstelling die mij triggerde en waardoor ik een kans zag om een campagne te ontwerpen die bijdraagt aan de groei van het merk. Hierbij heb ik ingespeeld op een niche binnen de huidige doelgroep, met als doel een breder publiek aan te spreken door middel van co-branding en het verbreden van het merkimago.

Hiervoor is er een branding & activatie ontworpen die inspeelt op belangrijke touchpoints van deze doelgroep. Deze campagne activatie speelt zich af wanneer Polarsteps-gebruikers op internationale luchthavens arriveren, hun bagage hebben ingecheckt, en wachten om te boarden voor hun terugvlucht of volgende bestemming. Polarsteps-gebruikers krijgen een persoonlijke uitnodiging voor de pop-up store via de app. Bij aankomst in de pop-up store krijgen ze het blikje STËLZ en kunnen zij ontspannen in de zitzakken. Om het blikje zit een voetstuk dat het blikje een exclusiever gevoel geeft. Wanneer het blikje hieruit wordt gehaald (unwrap) verschijnt er een QR-code. Hiermee krijgen zij een wrapped te zien van hun avontuur die Polarsteps en STËLZ personaliseren voor elke individuele gebruiker om de avontuurlijke geest aan te moedigen en een kadootje te geven. Deze wrapped is een korte samenvatting van jouw gehele reis. Verschillende momenten, landschappen, activiteiten, statistieken, etc.


Explore. Earn. Unwrap.


*Dit project is niet in opdracht van STËLZ

Contact Kim Klein Gunnewiek Mail