RemindEar

Lara Janssen

Onderzoeksvraag: Hoe kan ik binnen mijn ontwerp een effectieve herinneringsmethode implementeren om festivalgangers met een neiging tot vergeetachtigheid of nalatigheid, die zich bewust zijn van de urgentie van gehoorbescherming, te stimuleren om gehoorbescherming aan te schaffen, mee te nemen en daadwerkelijk te gebruiken?

RemindEar gaat een strategische samenwerking aan met een gerenommeerd bedrijf dat gespecialiseerd is in de productie van oordoppen en bijbehorende cases. Door middel van schaalvoordelen in de massaproductie kunnen we een kostenefficiënte prijsstelling realiseren, waardoor de doelgroep eerder geneigd zal zijn om onze producten aan te schaffen. Daarnaast implementeren we een uitgebreid scala aan doelgerichte herinneringsmethoden om de doelgroep op effectieve wijze te bereiken. Van de RemindEar app naar deals met ticketshops tot een NFC chip in je festivalbandje. Alle touchpoints zijn ingedeeld in Buy, Bring en Wear en hier lees je meer over op de infographic.


 https://xd.adobe.com/view/a0d89fbe-90b6-4907-8d76-740fd1e56c54-f58b/ 

 https://xd.adobe.com/view/2c519771-cd69-4af8-8e90-c2a93aa3142d-7902/

Contact Lara Janssen LinkedIn