+ + + + +
Afstuderen
Untitled.
Een poëtisch, illustratief verhaal over de zoektocht van adoptie.
2019 - 2020
Website van Underrated
Met duurzame kleding en de focus op samenwerkingen met lokale milieuprojecten in Nederland, zetten wij samen (met de klant, de jonge generatie) belangrijke stappen.
2019 - 2020
De zeven zonden van Brabant
Een speculatief sociaal experiment dat mensen aan het denken zet over genuanceerde trends binnen technologie in onze maatschappij, die nu relevant zijn, maar waar we niet bij stilstaan.
2019 - 2020
Home Saver
De Escape Box die jou op een speelse manier leert over jouw individuele impact op de veranderingen in het klimaat.
2019 - 2020
Branding van Underrated
Onze jonge generatie kan het verschil maken. Met duurzame kleding en de focus op de samenwerkingen met milieuprojecten in Nederland, zetten wij belangrijke stappen.
2019 - 2020
HugHoodie
Een coronaproof kledingstuk die je over je kleren heen draagt om dierbare een knuffel te kunnen geven.
2019 - 2020
BlindEet
Een horeca interactie concept in tijden van corona.
2019 - 2020
Keep Rollin'
Spelenderwijs inzicht krijgen in je werkdag. Keep Rollin' laat zien hoe je spel kan inzetten als professionele tool.
2019 - 2020
Keep Rollin'
Keep Rollin’ geeft spelenderwijs inzicht in je werkdag en laat zien wanneer en hoe je spel als professionele tool kan inzetten om te ontstressen.
2019 - 2020
SPUR
Dit service concept neemt klanten van ontwerpbureau Koek mee in hun proces op basis van analoge en digitale kaartjes. Met als doel om ze een delightful ervaring te geven.
2019 - 2020
Babbels in Beeld maar dan anders
De visuele notulen van Babbels in Beeld in een nieuwe vorm.
2019 - 2020
Campagne voor FCK
Met de inzet van de door mij ontwikkelde campagne zal de naamsbekendheid en de verkoop van het merk FCK groeien. FCK is een merk voor mannen die op een stijvolle manier in het dagelijks leven willen laten zien dat ze van voetbal houden.
2019 - 2020
artify 🧬
Creëer een visualisatie van je top-5 meest beluisterde Spotify nummers!
2019 - 2020