+ + + + +
Afstuderen

Job van Suijdam

BlindEet

Alles voor de perfecte date bij jou thuisbezorgd!


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Sharitha van der Gouw

De zeven zonden van Brabant

Een speculatief sociaal experiment dat mensen aan het denken zet over genuanceerde trends binnen technologie in onze maatschappij, die nu relevant zijn, maar waar we niet bij stilstaan.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Jade van der Zalm

Untitled.

Een poëtisch, illustratief verhaal over de zoektocht van adoptie.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Karlijn de Kok

Home Saver

De Escape Box die jou op een speelse manier leert over jouw individuele impact op de veranderingen in het klimaat.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Nick Nelissen

BlindEet

Een horeca interactie concept in tijden van corona.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Marlon van Kessel

Branding van Underrated

Onze jonge generatie kan het verschil maken. Met duurzame kleding en de focus op de samenwerkingen met milieuprojecten in Nederland, zetten wij belangrijke stappen.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Meghan Velandia

HugHoodie

Een coronaproof kledingstuk die je over je kleren heen draagt om dierbare een knuffel te kunnen geven.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Romy Martens

Website van Underrated

Met duurzame kleding en de focus op samenwerkingen met lokale milieuprojecten in Nederland, zetten wij samen (met de klant, de jonge generatie) belangrijke stappen.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Christine Schumacher

Babbels in Beeld maar dan anders

De visuele notulen van Babbels in Beeld in een nieuwe vorm.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Joanne Onis

Keep Rollin'

Keep Rollin’ geeft spelenderwijs inzicht in je werkdag en laat zien wanneer en hoe je spel als professionele tool kan inzetten om te ontstressen.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Marit Welsing

Keep Rollin'

Spelenderwijs inzicht krijgen in je werkdag. Keep Rollin' laat zien hoe je spel kan inzetten als professionele tool.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Sarah Sijstermans

Campagne voor FCK

Met de inzet van de door mij ontwikkelde campagne zal de naamsbekendheid en de verkoop van het merk FCK groeien. FCK is een merk voor mannen die op een stijvolle manier in het dagelijks leven willen laten zien dat ze van voetbal houden.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Koen van Oeveren

artify 🧬

Creëer een visualisatie van je top-5 meest beluisterde Spotify nummers!


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Niek Dol

PROOST+

Een applicatie waarin gebruikers leren om het wijnprofiel te ontdekken en deze informatie vervolgens per wijn op te slaan.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Bjorn Gietemans

Untold Stories: Burgers in de oorlog

De oorlog vanuit burger perspectief beleven in plaats van lezen.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Esther Boetzkes

SPUR

Een Service Design project waarbij een totaalervaring die de klanten van dit ontwerpbureau meenemen in hun service. Een delightful experience met als doel inspireren, fascineren, informeren en enthousiasmeren.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Niels Verhoeven

SPUR

Dit service concept neemt klanten van ontwerpbureau Koek mee in hun proces op basis van analoge en digitale kaartjes. Met als doel om ze een delightful ervaring te geven.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Mathilde Bras

This is BallyHoo for you

Een mediamixed product wat mensen op een leuke manier kennis laat maken met de nieuwe dienst; BallyHoo.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Pleun van de Wouw

Inside the circle

Bewustwording van gedrag betreft veiligheid binnen Fujifilm Tilburg.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Jeske van Bavel

Inside the Circle

Bewustwording van gedrag creëren op het gebied van veiligheid.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Sjoerd Jan Bos

DoenEnLaten

Een speels concept in de vorm van een interactief verhaal dat kinderen van 11 tot en met 14 jaar oud spelenderwijs kennis laat maken met ethische thema's.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >