+ + + + +
Afstuderen
Het IJzeren Gordijn
Een Muzikaal Interventie Instituut
2022 - 2023
Terug naar Toen
Een metaforisch, illustratief verhaal over de reis naar omarming van je kwetsbaarheid
2021 - 2022
Untitled.
Een poëtisch, illustratief verhaal over de zoektocht van adoptie.
2019 - 2020
Hoor de stilte in ons
Spreken we wel dezelfde taal als het om eenzaamheid gaat
2021 - 2022
Mijn Bureau
Een plek om deel te nemen aan mijn onderzoek en ervaring over digitale toegankelijkheid.
2021 - 2022
LISA TALKS BRANDING
Reclamebureaus en merken hebben ontzettend veel macht in handen. Via verschillende media-uitingen kunnen zij bijdragen aan het versterken of ontkrachten van beeldvormingen
2021 - 2022
Designing to reconnect to the natural world
Een geschreven manifest, verwerkt in een interactieve installatie, over de rol en het aandeel van designers in het includeren van natuur(lijkheid).
2021 - 2022
Onzichtbare vrouwen
Wat zijn de dodelijke gevolgen van vrouwenhaat? Een ode aan alle vrouwen die we zijn verloren of slachtoffer zijn geweest van gender-based geweld.
2021 - 2022
De Vijfde Wand
Het creëren en ten uitvoer brengen van een geëngageerde theaterbeleving die gebruik maakt van interactieve media.
2018 - 2019
BlindEet
Alles voor de perfecte date bij jou thuisbezorgd!
2019 - 2020
Rezign Creator Box
Een ervaring ontwerpen waarbij je het duurzame fineer op een creatieve manier leert kennen.
2021 - 2022
De zeven zonden van Brabant
Een speculatief sociaal experiment dat mensen aan het denken zet over genuanceerde trends binnen technologie in onze maatschappij, die nu relevant zijn, maar waar we niet bij stilstaan.
2019 - 2020
Home Saver
De Escape Box die jou op een speelse manier leert over jouw individuele impact op de veranderingen in het klimaat.
2019 - 2020
BlindEet
Een horeca interactie concept in tijden van corona.
2019 - 2020
Branding van Underrated
Onze jonge generatie kan het verschil maken. Met duurzame kleding en de focus op de samenwerkingen met milieuprojecten in Nederland, zetten wij belangrijke stappen.
2019 - 2020
Rezign Brand Design
Een merkervaring ontwerpen rondom een fineer materiaal dat gemaakt is van textielafval.
2021 - 2022
Tafeltje voor Iedereen
Hoe betrek je het publiek, binnen musea, door middel van engagement en participatie, actief bij een moeilijk maatschappelijk probleem?
2021 - 2022
Toevallig in de buurtwinkel
Een mobiele pop-up store om ambtenaren uit hun ivoren toren te lokken
2021 - 2022
Studiemotivatie
Het creëren van een solidariteitsgevoel onder studenten rondom het motivatieprobleem
2021 - 2022
Ontdek de wereld van Kropman
Een media-uiting ontwerpen om technische mbo en hbo studenten te werven voor Kropman Installatietechniek waarbij je de gerealiseerde projecten kunt bekijken.
2021 - 2022
SamenLoop met Will-E
Een social game die verbinding binnen de community van BredaWandelt versterkt
2021 - 2022
Ontdek de wereld van Kropman
Hoe ziet een concept eruit dat technische studenten motiveert om te gaan solliciteren bij Kropman Installatietechniek?
2021 - 2022
Wanneer het eb is
Een verhaal over blind opstellen tegenover mentaal welzijn. Het is eb geworden en alles wat ooit verdekt lag, is zichtbaar.
2021 - 2022
[WHAT] WOULD YOU CHANGE?
Een confronterend conversation piece dat op een verfrissende en participerende wijze bewustwording creëert over seksisme en discriminatie van vrouwen.
2021 - 2022
End-to-End Experience
Ieder klantenbezoek wordt een experience
2021 - 2022
Gaia swimwear
Een sustainable swimwear label gemaakt van gerecyclede visnetten en gekleurd met natuurlijk zeewier.
2021 - 2022
Het Zwerfafval Kwadrant
Een installatie van experimenten over het zwerfafvalprobleem.
2020 - 2021
Steentje bijdragen
Een zware installatie over verantwoordelijkheid rondom het (zwerf)afvalprobleem.
2020 - 2021
Viewmaster IV
De Viewmaster IV geeft de gebruiker meer informatie over de Geneefse Conventies en de regels die hierin staan met betrekking tot oorlogsimmigranten.
2020 - 2021
HugHoodie
Een coronaproof kledingstuk die je over je kleren heen draagt om dierbare een knuffel te kunnen geven.
2019 - 2020
CYPHER - Be your own self
Wat als een kunstmatige intelligentie in staat is om nauwkeurig te bepalen wie we zijn en onze lichamelijke verschijning kan aanpassen op basis van een zelfbeeldanalyse?
2018 - 2019
Website van Underrated
Met duurzame kleding en de focus op samenwerkingen met lokale milieuprojecten in Nederland, zetten wij samen (met de klant, de jonge generatie) belangrijke stappen.
2019 - 2020
canTEEN
Gezond eten interessanter gemaakt met ontwerp voor leerlingen, door leerlingen.
2020 - 2021
canTEEN
Gezond eten interessanter gemaakt met ontwerp voor leerlingen, door leerlingen
2020 - 2021
Slow Mode
Het Emmausklooster als rust- en ontspanningsplek waar jongeren even kunnen ontsnappen aan de drukte van het dagelijks leven.
2020 - 2021
Ontzorgen over de hele linie!
Het totaalpakket aan diensten van de SeSa Groep gericht op de safety en security branche op een makkelijkere en opvallender manier presenteren aan bedrijven.
2020 - 2021
Alles Op Tafel
Buurtbewoners en gemeenteambtenaren dichter bij elkaar brengen door middel van speels data verzamelen.
2021 - 2022
Dopamijn
Even scrollen is oke, maar laat het niet je hele dag verknallen!
2021 - 2022
De Seks Truck
Een laagdrempelige vorm van seksuele voorlichting waarin leerlingen van elkaar leren.
2021 - 2022
Narrative Introspection Games
Een vorm van serious gaming voor iedere persoonlijkheid
2020 - 2021
'Binnen 1 dag'
Een one-day-experience campagne voor middelbare scholieren om meer bewustwording en herkenbaarheid te creëren voor 'de loverboy' anno 2021.
2020 - 2021
Feed on plastic
''Feed on plastic'' is een ontwerpervaring over het onderwerp microplastic voor vrouwen van 20 t/m 35 jaar
2020 - 2021
Van A naar B met MDT
Hoe zorgen wij ervoor dat jongeren bekend worden met de Maatschappelijke Diensttijd? Humanitas Utrecht wil meer jongeren bereiken om zo iets voor zichzelf als voor een ander te doen in de maatschappij.
2020 - 2021
Pak de Macht: In de Nacht
Help gen z met overbodig online zijn.
2020 - 2021
Het Depri-spel
Een spel wat gebruikers laat inleven in hoe het is om met een depressie om te gaan.
2021 - 2022
Dopamijn
Bewustwording onder jongeren van 'breindood' scrollen op TikTok en Instagram
2021 - 2022
Dielemma
Dielemma is een kaartspelletje die graag het vraagstuk over genderidentiteit bespreekbaar wilt maken onder jongeren.
2020 - 2021
Chatbox
Een spel om mensen meer bewust te maken van het leven in het hier en nu, in plaats van de digitale wereld.
2022 - 2023
Kom Aan Boord
Een onboarding experience voor nieuwe klanten bij het bedrijf Vindkracht13.
2022 - 2023
Green Light District
Een nieuwe norm zetten om seksueel wangedrag tegen te gaan.
2022 - 2023
CLUB COMMON
Een uiting van de gevoelens en emoties die vrouwen ervaren als ze slachtoffer zijn van seksueel grensoverschrijdend gedrag.
2022 - 2023
Mnemonic
The toolkit for athletes to become more conscious about what inspires them, by using scent as a medium.
2022 - 2023
Laat het niet je laatste appje zijn
Hoe kan ik het gedrag van bestuurders tussen de 18 en 24 jaar beïnvloeden, zodat zij minder geneigd zijn hun telefoon te gebruiken achter het stuur? Met deze vraag heb ik mij de afgelopen maanden bezig gehouden.
2021 - 2022
Een draagbaar Oscar
Een toolkoffer om het Hotel Oscar dat in 2024 wordt gebouwd al te gaan ontwikkelen.
2021 - 2022
INWARD
De impact van social media op jongeren (11 - 18) met een negatief zelfbeeld.
2020 - 2021
Slow Mode
Het Emmausklooster als rust- en ontspanningsplek voor jongeren die even willen ontsnappen aan de drukte van het dagelijks leven.
2020 - 2021
Detectaal
Een verbeterd, preventief anti-pestprogramma tegen cyberpesten voor de doelgroep 9 - 12 jaar.
2020 - 2021
De Verborgen Reis
Puzzelroute over de Tweede Wereldoorlog in het Schutterspark in Brunssum
2020 - 2021
De verborgen reis
Puzzelroute over de Tweede Wereldoorlog in het Schutterspark in Brunssum.
2020 - 2021
Dit Is De Druppel
Ik heb een spel voor kinderen tussen de 7 en 12 jaar ontwikkeld, om menstruatie bespreekbaar te maken.
2020 - 2021
Babbels in Beeld maar dan anders
De visuele notulen van Babbels in Beeld in een nieuwe vorm.
2019 - 2020
CHYPHER - Be your own self
Wat als een kunstmatige intelligentie in staat is om nauwkeurig te bepalen wie we zijn en onze lichamelijke verschijning kan aanpassen op basis van een zelfbeeldanalyse?
2018 - 2019
Gamification voor jeugddelinquenten
Hoe kunnen we kennis, houding en gedrag van jeugddelinquenten beïnvloeden door gamification en technologie te combineren om hen op deze manier intensiever te betrekken bij hun behandelprogramma?
2018 - 2019
Gamification voor jeugddeliquenten
Hoe kunnen we kennis, houding en gedrag van jeugddelinquenten beïnvloeden door gamification en technologie te combineren om hen op deze manier intensiever te betrekken bij hun behandelprogramma?
2018 - 2019
3D Design for AR wearables
Momenteel is er een sterke groei in het gebruik van augmented reality (AR) en wearable devices (smart watches, smart glasses, etc.).
2018 - 2019
Breeze Virtual Experience
De speciaalbiermarkt is aan het verzadigen, daarom is het belangrijk voor Beerze om zich te onderscheiden van zijn concurrenten.
2018 - 2019
Breeze Virtual Experience
De speciaalbiermarkt is aan het verzadigen, daarom is het belangrijk voor Beerze om zich te onderscheiden van zijn concurrenten.
2018 - 2019
Keep Rollin'
Keep Rollin’ geeft spelenderwijs inzicht in je werkdag en laat zien wanneer en hoe je spel als professionele tool kan inzetten om te ontstressen.
2019 - 2020
Keep Rollin'
Spelenderwijs inzicht krijgen in je werkdag. Keep Rollin' laat zien hoe je spel kan inzetten als professionele tool.
2019 - 2020
Campagne voor FCK
Met de inzet van de door mij ontwikkelde campagne zal de naamsbekendheid en de verkoop van het merk FCK groeien. FCK is een merk voor mannen die op een stijvolle manier in het dagelijks leven willen laten zien dat ze van voetbal houden.
2019 - 2020
artify 🧬
Creëer een visualisatie van je top-5 meest beluisterde Spotify nummers!
2019 - 2020
PROOST+
Een applicatie waarin gebruikers leren om het wijnprofiel te ontdekken en deze informatie vervolgens per wijn op te slaan.
2019 - 2020
Untold Stories: Burgers in de oorlog
De oorlog vanuit burger perspectief beleven in plaats van lezen.
2019 - 2020
SPUR
Een Service Design project waarbij een totaalervaring die de klanten van dit ontwerpbureau meenemen in hun service. Een delightful experience met als doel inspireren, fascineren, informeren en enthousiasmeren.
2019 - 2020
SPUR
Dit service concept neemt klanten van ontwerpbureau Koek mee in hun proces op basis van analoge en digitale kaartjes. Met als doel om ze een delightful ervaring te geven.
2019 - 2020
This is BallyHoo for you
Een mediamixed product wat mensen op een leuke manier kennis laat maken met de nieuwe dienst; BallyHoo.
2019 - 2020
Inside the circle
Bewustwording van gedrag betreft veiligheid binnen Fujifilm Tilburg.
2019 - 2020
Inside the Circle
Bewustwording van gedrag creëren op het gebied van veiligheid.
2019 - 2020
Talentenwijzer
Een serious game die vmbo'ers activeert om na te denken over hun kwaliteiten.
2022 - 2023
DoenEnLaten
Een speels concept in de vorm van een interactief verhaal dat kinderen van 11 tot en met 14 jaar oud spelenderwijs kennis laat maken met ethische thema's.
2019 - 2020