+ + + + +
Afstuderen

Timo Meijs

Missing Pages

Een herinnering voor ieder pleegkind


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Jade van der Zalm

Untitled.

Een poëtisch, illustratief verhaal over de zoektocht van adoptie.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Wesley Hartogs

De Vijfde Wand

Het creëren en ten uitvoer brengen van een geëngageerde theaterbeleving die gebruik maakt van interactieve media.


2018 - 2019
> > > naar het werk > > >
Job van Suijdam

BlindEet

Alles voor de perfecte date bij jou thuisbezorgd!


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Sharitha van der Gouw

De zeven zonden van Brabant

Een speculatief sociaal experiment dat mensen aan het denken zet over genuanceerde trends binnen technologie in onze maatschappij, die nu relevant zijn, maar waar we niet bij stilstaan.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Karlijn de Kok

Home Saver

De Escape Box die jou op een speelse manier leert over jouw individuele impact op de veranderingen in het klimaat.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Nick Nelissen

BlindEet

Een horeca interactie concept in tijden van corona.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Marlon van Kessel

Branding van Underrated

Onze jonge generatie kan het verschil maken. Met duurzame kleding en de focus op de samenwerkingen met milieuprojecten in Nederland, zetten wij belangrijke stappen.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Tijn La Vos

Het Zwerfafval Kwadrant

Een installatie van experimenten over het zwerfafvalprobleem. 


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Iris Janssen

Steentje bijdragen

Een zware installatie over verantwoordelijkheid rondom het (zwerf)afvalprobleem.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Nico van Dalen

Viewmaster IV

De Viewmaster IV geeft de gebruiker meer informatie over de Geneefse Conventies en de regels die hierin staan met betrekking tot oorlogsimmigranten.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Meghan Velandia

HugHoodie

Een coronaproof kledingstuk die je over je kleren heen draagt om dierbare een knuffel te kunnen geven.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Eugène Janssen

CYPHER - Be your own self

Wat als een kunstmatige intelligentie in staat is om nauwkeurig te bepalen wie we zijn en onze lichamelijke verschijning kan aanpassen op basis van een zelfbeeldanalyse?


2018 - 2019
> > > naar het werk > > >
Romy Martens

Website van Underrated

Met duurzame kleding en de focus op samenwerkingen met lokale milieuprojecten in Nederland, zetten wij samen (met de klant, de jonge generatie) belangrijke stappen.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Jordy Kramer

canTEEN

Gezond eten interessanter gemaakt met ontwerp voor leerlingen, door leerlingen.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Inge Eykholt

canTEEN

Gezond eten interessanter gemaakt met ontwerp voor leerlingen, door leerlingen


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Iris Degen

Slow Mode

Het Emmausklooster als rust- en ontspanningsplek waar jongeren even kunnen ontsnappen aan de drukte van het dagelijks leven.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Thessa de Bree

Ontzorgen over de hele linie!

Het totaalpakket aan diensten van de SeSa Groep gericht op de safety en security branche op een makkelijkere en opvallender manier presenteren aan bedrijven.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Simon Peperkamp

Narrative Introspection Games

Een vorm van serious gaming voor iedere persoonlijkheid


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Sharon Lems

'Binnen 1 dag'

Een one-day-experience campagne voor middelbare scholieren om meer bewustwording en herkenbaarheid te creëren voor 'de loverboy' anno 2021.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Emilie van Berkel

Feed on plastic

''Feed on plastic'' is een ontwerpervaring over het onderwerp microplastic voor vrouwen van 20 t/m 35 jaar 


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Sven van Wijk

Van A naar B met MDT

Hoe zorgen wij ervoor dat jongeren bekend worden met de Maatschappelijke Diensttijd? Humanitas Utrecht wil meer jongeren bereiken om zo iets voor zichzelf als voor een ander te doen in de maatschappij. 


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Jasper de Veer

Pak de Macht: In de Nacht

Help gen z met overbodig online zijn.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Bo Conrads

Dielemma

Dielemma is een kaartspelletje die graag het vraagstuk over genderidentiteit bespreekbaar wilt maken onder jongeren.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Brenda Renssen

Probeer

Dit is een test project


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Robin Krist

INWARD

De impact van social media op jongeren (11 - 18) met een negatief zelfbeeld.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Nienke Diks

Slow Mode

Het Emmausklooster als rust- en ontspanningsplek voor jongeren die even willen ontsnappen aan de drukte van het dagelijks leven.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Madelief Siemons

Detectaal

Een verbeterd, preventief anti-pestprogramma tegen cyberpesten voor de doelgroep 9 - 12 jaar.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Loek Sonnemans

De Verborgen Reis

Puzzelroute over de Tweede Wereldoorlog in het Schutterspark in Brunssum


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Judith van der Velden

De verborgen reis

Puzzelroute over de Tweede Wereldoorlog in het Schutterspark in Brunssum.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Suzanne Gouw

Dit Is De Druppel

Ik heb een spel voor kinderen tussen de 7 en 12 jaar ontwikkeld, om menstruatie bespreekbaar te maken.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Christine Schumacher

Babbels in Beeld maar dan anders

De visuele notulen van Babbels in Beeld in een nieuwe vorm.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Centaine de Jong

CHYPHER - Be your own self

Wat als een kunstmatige intelligentie in staat is om nauwkeurig te bepalen wie we zijn en onze lichamelijke verschijning kan aanpassen op basis van een zelfbeeldanalyse?


2018 - 2019
> > > naar het werk > > >
Wilrick de Barbason

Gamification voor jeugddelinquenten

Hoe kunnen we kennis, houding en gedrag van jeugddelinquenten beïnvloeden door gamification en technologie te combineren om hen op deze manier intensiever te betrekken bij hun behandelprogramma?


2018 - 2019
> > > naar het werk > > >
Vera van Oudheusden

Gamification voor jeugddeliquenten

Hoe kunnen we kennis, houding en gedrag van jeugddelinquenten beïnvloeden door gamification en technologie te combineren om hen op deze manier intensiever te betrekken bij hun behandelprogramma?


2018 - 2019
> > > naar het werk > > >
Gilbert Lambermont

3D Design for AR wearables

Momenteel is er een sterke groei in het gebruik van augmented reality (AR) en wearable devices (smart watches, smart glasses, etc.).


2018 - 2019
> > > naar het werk > > >
Yessica Mans

Breeze Virtual Experience

De speciaalbiermarkt is aan het verzadigen, daarom is het belangrijk voor Beerze om zich te onderscheiden van zijn concurrenten.


2018 - 2019
> > > naar het werk > > >
Lisanne van Goor

Breeze Virtual Experience

De speciaalbiermarkt is aan het verzadigen, daarom is het belangrijk voor Beerze om zich te onderscheiden van zijn concurrenten.


2018 - 2019
> > > naar het werk > > >
Joanne Onis

Keep Rollin'

Keep Rollin’ geeft spelenderwijs inzicht in je werkdag en laat zien wanneer en hoe je spel als professionele tool kan inzetten om te ontstressen.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Marit Welsing

Keep Rollin'

Spelenderwijs inzicht krijgen in je werkdag. Keep Rollin' laat zien hoe je spel kan inzetten als professionele tool.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Sarah Sijstermans

Campagne voor FCK

Met de inzet van de door mij ontwikkelde campagne zal de naamsbekendheid en de verkoop van het merk FCK groeien. FCK is een merk voor mannen die op een stijvolle manier in het dagelijks leven willen laten zien dat ze van voetbal houden.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Koen van Oeveren

artify 🧬

Creëer een visualisatie van je top-5 meest beluisterde Spotify nummers!


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Niek Dol

PROOST+

Een applicatie waarin gebruikers leren om het wijnprofiel te ontdekken en deze informatie vervolgens per wijn op te slaan.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Bjorn Gietemans

Untold Stories: Burgers in de oorlog

De oorlog vanuit burger perspectief beleven in plaats van lezen.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Esther Boetzkes

SPUR

Een Service Design project waarbij een totaalervaring die de klanten van dit ontwerpbureau meenemen in hun service. Een delightful experience met als doel inspireren, fascineren, informeren en enthousiasmeren.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Niels Verhoeven

SPUR

Dit service concept neemt klanten van ontwerpbureau Koek mee in hun proces op basis van analoge en digitale kaartjes. Met als doel om ze een delightful ervaring te geven.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Mathilde Bras

This is BallyHoo for you

Een mediamixed product wat mensen op een leuke manier kennis laat maken met de nieuwe dienst; BallyHoo.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Pleun van de Wouw

Inside the circle

Bewustwording van gedrag betreft veiligheid binnen Fujifilm Tilburg.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Jeske van Bavel

Inside the Circle

Bewustwording van gedrag creëren op het gebied van veiligheid.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Sjoerd Jan Bos

DoenEnLaten

Een speels concept in de vorm van een interactief verhaal dat kinderen van 11 tot en met 14 jaar oud spelenderwijs kennis laat maken met ethische thema's.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >