+ + + + +
Afstuderen

Amy Althof

Lieve social media

Ben jij nog verliefd of maak jij het uit?


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Mika van de Wiel

365 Dagen Dienjaar in 360 Graden

Ervaar een Dienjaar met informatie speciaal voor jou!


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Gijs van der Wouw

Resonance of Particles

De Nederlandse luchtkwaliteit ervaren.


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Lisa van der Linden

Snake Oil

Een tabaksmarketing strategie game met AI object detectie en hologram.


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Daan Dingemans

Het Sprookje van Helmond

Het verbeteren van het imago van Helmond


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Aart Schillings

Asiel der organismen 

Wat als de mensheid ruimte blijft innemen op aarde ten kosten van andere levensvormen maar verstrikt raakt in haar eigen regelgeving. 


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Jill van Oene

Beholders Documentary Dialogues

Hoe zorg ik ervoor dat mensen na het zien van een documentaire, hun blik verruimen door met elkaar het gesprek aan te gaan?


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Nora Moggré

Daar zit een luchtje aan

Een kritisch project die middels de verkoop van flesjes 'schone lucht' parfum aandacht wil vragen voor het probleem luchtvervuiling.


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Jelle Spoek

Not Just Stuff

Speculatief ontwerpproject dat heroverweegt hoe we consumeren. 


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Niels Duisters

Emissions made visible

Onzichtbare emissies zichtbaar gemaakt door middel van datavisualisatie. Autobanden brengen een enorme hoeveelheid rubber microplastics in het milieu door planned obsolescence.


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Romy Kastelijns

(Fijn-)Stof tot Nadenken

Stof tot Nadenken is een digitale tool waarmee jij je dagelijkse ademhalingsquotum kunt berekenen.  


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Loes van de Rakt

voorZIEdementie

Informatie over zorgtechnologie voor in huis.


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Maartje van Grinsven

Dynamische Branding

Festival Cement


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Isa Lenders

PLAYCE TOUR

Ontdek de omgeving & verdien lokale beloningen.


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Kim Klein Gunnewiek

Explore. Earn. Unwrap.

 STËLZ x Polarsteps 


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Tischa Jungerius

Faketastic

Een interactieve workshopkit voor kinderen van 8-12 jaar op de BSO over fake news


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Jannemiek van den Berg

Tobacco & Co

Jij bent een marketingleider van een tabaksbedrijf. Het doel is om zoveel mogelijk omzet te verdienen door marketingtechnieken van de e-sigaret toe te passen. 


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Joost Cornelissen

Ben jij ervoor gemaakt?

Doe de check en kom erachter!


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Nelissa Thiesen

ARCANE

Een creatieve publiciteitsstunt om meer bekendheid te genereren


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Lara Janssen

Geurpalet

Het ondersteunen van de dagelijkse routine van mensen met dementie


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Tischa Jungerius

Faketastic

Een interactieve workshopkit voor kinderen van 8-12 jaar op de BSO over fake news


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Geert van Osch

Let's Grow CLSR

De werkwijze en identiteit van CLSR op een interactieve manier overbrengen tijdens vergaderingen


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Luuk van den Heuvel

Home Edition

Fysieke kaarten met AR en een ondersteunende app motiveren thuiswerkers tot korte, effectieve krachttraining.


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Timothy Schuur

TANNING

App die jongeren (op een veilige manier) ondersteunt bij het zonnen, om hun zongedrag te verbeteren.


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Bob Steuten

COLORSAFE+

Jongeren lijken de gevolgen van een verbrande huid te negeren met een kans op huidkanker in de toekomst. Wat als een van kleur veranderende zonnebrandcrème verplicht wordt ingesteld? Hoe zijn de reacties hierop? Hoe ziet deze wereld eruit en wat zijn de gevolgen?


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Jitte Toebast

Mening Moment

Enquêtes zijn altijd vervelend om te ontvangen. Wat als er een andere, leukere manier was om toch antwoorden te krijgen, namelijk via een gezellige, interactieve methode?


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Derek Lap

WATERBOTS©

Een speculatieve, interactieve short film die zich afspeelt in 2030. Een fictionele toekomst waarin het waterverbruik van AI-Modellen direct moet worden gecompenseerd door gebruikers.


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Romy van Rossum

The Rainbow History Archive

Een initiatief voor meer LHBTQIA+ geschiedenis in de lessen op de middelbare school


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Guyon van Oers

Bricks & Myths

Bouw je mythes


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Nina Verhaegh

Brainstorm

Brainstorm is een innovatief bordspel dat jonge ontwerpers helpt om AI-tools te ontdekken en te gebruiken in hun creatieve proces.


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Melanie van Falier

Vertel 's

Leer jezelf en elkaar beter kennen


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Charlotte van de Laak

De gedachtegang 

Hoe stimuleer je dialoog tijdens het documentaire festival: Beholders?


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Sten Bisschop

Skaldic

Waar Noorse mythen makers inspireren


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >