+ + + + +
Afstuderen

Amy Althof

Lieve social media

Ben jij nog verliefd of maak jij het uit?


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Mika van de Wiel

365 Dagen Dienjaar in 360 Graden

Ervaar een Dienjaar met informatie speciaal voor jou!


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Gijs van der Wouw

Resonance of Particles

De Nederlandse luchtkwaliteit ervaren.


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Lisa van der Linden

Snake Oil

Een tabaksmarketing strategie game met AI object detectie en hologram.


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Daan Dingemans

Het Sprookje van Helmond

Het verbeteren van het imago van Helmond


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Aart Schillings

Asiel der organismen 

Wat als de mensheid ruimte blijft innemen op aarde ten kosten van andere levensvormen maar verstrikt raakt in haar eigen regelgeving. 


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Jill van Oene

Beholders Documentary Dialogues

Hoe zorg ik ervoor dat mensen na het zien van een documentaire, hun blik verruimen door met elkaar het gesprek aan te gaan?


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Nora Moggré

Daar zit een luchtje aan

Een kritisch project die middels de verkoop van flesjes 'schone lucht' parfum aandacht wil vragen voor het probleem luchtvervuiling.


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Esmeralda van Werkhoven

Power ON

Hoe duurzaam is een menselijke regering ten tijde van technologische vooruitgang? Zijn precisie en consistentie, eigenschappen van algoritmen, niet precies wat ons huidige kabinet nodig heeft? Kunnen slimme systemen een oplossing bieden voor het groeiende politiek wantrouwen?


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Oliwia Migas

Power ON

Stap in een wereld van nauwkeurig en competent leider-schap en ontdek een Nederland dat de potentie van algoritmen als politieke leiders omarmd heeft.


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Jade van der Zalm

Untitled.

Een poëtisch, illustratief verhaal over de zoektocht van adoptie.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Jelle Spoek

Not Just Stuff

Speculatief ontwerpproject dat heroverweegt hoe we consumeren. 


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Àmber van de Ven

Hoor de stilte in ons

Spreken we wel dezelfde taal als het om eenzaamheid gaat


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Timo Meijs

Missing Pages

Een herinnering voor ieder pleegkind


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Wesley Hartogs

De Vijfde Wand

Het creëren en ten uitvoer brengen van een geëngageerde theaterbeleving die gebruik maakt van interactieve media.


2018 - 2019
> > > naar het werk > > >
Eline Franken

Over zin, zien en gezien worden 

De handgemaakte verhalenmand biedt bewoners van Vitalis handvaten voor een betekenisvol gesprek met elkaar.


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Tijn La Vos

Het Zwerfafval Kwadrant

Een installatie van experimenten over het zwerfafvalprobleem. 


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Pleun Wilting

Designing to reconnect to the natural world

Een geschreven manifest, verwerkt in een interactieve installatie, over de rol en het aandeel van designers in het includeren van natuur(lijkheid).


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Gilbert Lambermont

3D Design for AR wearables

Momenteel is er een sterke groei in het gebruik van augmented reality (AR) en wearable devices (smart watches, smart glasses, etc.).


2018 - 2019
> > > naar het werk > > >
Iris Janssen

Steentje bijdragen

Een zware installatie over verantwoordelijkheid rondom het (zwerf)afvalprobleem.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Zoë Hermans

De relatie tussen mens, cobot en product

De opkomst van cobots met spiegelneuronen in de lasindustrie.


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Amber Ciaccia

"Sustainable etalage"

Textielafval als circulair materiaal voor etalage-inrichtingen


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Eugène Janssen
Centaine de Jong

CYPHER - Be your own self

Wat als een kunstmatige intelligentie in staat is om nauwkeurig te bepalen wie we zijn en onze lichamelijke verschijning kan aanpassen op basis van een zelfbeeldanalyse?


2018 - 2019
> > > naar het werk > > >
Vera van Oudheusden
Wilrick de Barbason

Gamification voor jeugddeliquenten

Hoe kunnen we kennis, houding en gedrag van jeugddelinquenten beïnvloeden door gamification en technologie te combineren om hen op deze manier intensiever te betrekken bij hun behandelprogramma?


2018 - 2019
> > > naar het werk > > >
Zoë Smulders

Reflectiestudio

de vraag van je leven


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Sanne Boersma

Onzichtbare vrouwen

Wat zijn de dodelijke gevolgen van vrouwenhaat? Een ode aan alle vrouwen die we zijn verloren of slachtoffer zijn geweest van gender-based geweld.


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Lisanne van Goor
Yessica Mans

Breeze Virtual Experience

De speciaalbiermarkt is aan het verzadigen, daarom is het belangrijk voor Beerze om zich te onderscheiden van zijn concurrenten.


2018 - 2019
> > > naar het werk > > >
Romy Martens

Website van Underrated

Met duurzame kleding en de focus op samenwerkingen met lokale milieuprojecten in Nederland, zetten wij samen (met de klant, de jonge generatie) belangrijke stappen.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Sharitha van der Gouw

De zeven zonden van Brabant

Een speculatief sociaal experiment dat mensen aan het denken zet over genuanceerde trends binnen technologie in onze maatschappij, die nu relevant zijn, maar waar we niet bij stilstaan.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Karlijn de Kok

Home Saver

De Escape Box die jou op een speelse manier leert over jouw individuele impact op de veranderingen in het klimaat.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Marlon van Kessel

Branding van Underrated

Onze jonge generatie kan het verschil maken. Met duurzame kleding en de focus op de samenwerkingen met milieuprojecten in Nederland, zetten wij belangrijke stappen.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Inge Eykholt

canTEEN

Gezond eten interessanter gemaakt met ontwerp voor leerlingen, door leerlingen


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Niels Duisters

Emissions made visible

Onzichtbare emissies zichtbaar gemaakt door middel van datavisualisatie. Autobanden brengen een enorme hoeveelheid rubber microplastics in het milieu door planned obsolescence.


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Romy Kastelijns

(Fijn-)Stof tot Nadenken

Stof tot Nadenken is een digitale tool waarmee jij je dagelijkse ademhalingsquotum kunt berekenen.  


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Annaïda van Silfhout

DESIGN BY WASTE

Ontwerpen voor een toekomst


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Lisa Ndure

LISA TALKS BRANDING

Reclamebureaus en merken hebben ontzettend veel macht in handen. Via verschillende media-uitingen kunnen zij bijdragen aan het versterken of ontkrachten van beeldvormingen


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Carolina van Setten

Mijn Bureau

Een plek om deel te nemen aan mijn onderzoek en ervaring over digitale toegankelijkheid.


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Ruben Peters

Terug naar Toen

Een metaforisch, illustratief verhaal over de reis naar omarming van je kwetsbaarheid


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Nico van Dalen

Viewmaster IV

De Viewmaster IV geeft de gebruiker meer informatie over de Geneefse Conventies en de regels die hierin staan met betrekking tot oorlogsimmigranten.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Jordy Kramer

canTEEN

Gezond eten interessanter gemaakt met ontwerp voor leerlingen, door leerlingen.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Meghan Velandia

HugHoodie

Een coronaproof kledingstuk die je over je kleren heen draagt om dierbare een knuffel te kunnen geven.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Nick Nelissen
Job van Suijdam

BlindEet

Een horeca interactie concept in tijden van corona.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Joia Mes

Gaia swimwear

Een sustainable swimwear label gemaakt van gerecyclede visnetten en gekleurd met natuurlijk zeewier. 


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Niels Kerkhoff

Het IJzeren Gordijn

Een Muzikaal Interventie Instituut


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Marit Welsing

Keep Rollin'

Spelenderwijs inzicht krijgen in je werkdag. Keep Rollin' laat zien hoe je spel kan inzetten als professionele tool.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Joanne Onis

Keep Rollin'

Keep Rollin’ geeft spelenderwijs inzicht in je werkdag en laat zien wanneer en hoe je spel als professionele tool kan inzetten om te ontstressen.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Loes van de Rakt

voorZIEdementie

Informatie over zorgtechnologie voor in huis.


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Evy Doornbusch

Her Inner Eren

Een designproject dat de invloed van nostalgie op ons welzijn onderzoekt en stimuleert.


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Gabi Bekker

Verbinding Verbroken

Hoe kan het dat we in de meest verbonden samenleving ooit, ook het meest eenzaam zijn geworden? En hoe sociaal is social media nu eigenlijk écht? 


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Niels Verhoeven

SPUR

Dit service concept neemt klanten van ontwerpbureau Koek mee in hun proces op basis van analoge en digitale kaartjes. Met als doel om ze een delightful ervaring te geven.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Maartje van Grinsven

Dynamische Branding

Festival Cement


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Ize Arts

Het Proeflab

Een eerste stap naar gezondere voeding voor ouder en kind. 


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Demi Hendriks

Emissieloze bouwplaats

Elektrische graafmachines leiden de weg naar de emissieloze bouwplaats. Waarbij de bedrijfseigenaren worden geactiveerd, geïnformeerd en ontzorgd. 


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Ankie Kanters

Lieve Liefdes Telefoon & Kaarten

Het gesprek starten over relaties en relatieproblemen.


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Isa Lenders

PLAYCE TOUR

Ontdek de omgeving & verdien lokale beloningen.


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Rick Marcelissen

Dus.. wat nu?

Het gebeurt nog te vaak dat mensen in het diepe worden gegooid zodra ze hun diagnose krijgen. Ze weten niet wat hen te wachten staat, moeten veel zelf uitzoeken en hebben geen idee waar ze terecht kunnen. Dit wil ik voorkomen met de diagnose box.


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Kim Klein Gunnewiek

Explore. Earn. Unwrap.

 STËLZ x Polarsteps 


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Charlotte van den Akker

De Brabantse Ideeënbus

Hoe kan de provincie Noord-Brabant in gesprek gaan met haar burgers?


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Merel van der Hoeven

TandenPlakken

"Alles begint met een blije mond"


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Tischa Jungerius

Faketastic

Een interactieve workshopkit voor kinderen van 8-12 jaar op de BSO over fake news


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Jannemiek van den Berg

Tobacco & Co

Jij bent een marketingleider van een tabaksbedrijf. Het doel is om zoveel mogelijk omzet te verdienen door marketingtechnieken van de e-sigaret toe te passen. 


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Joost Cornelissen

Ben jij ervoor gemaakt?

Doe de check en kom erachter!


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Nelissa Thiesen

ARCANE

Een creatieve publiciteitsstunt om meer bekendheid te genereren


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Nyah Hughes

Mnemoni

Van Abstracte Inspiratie naar Concrete Actie


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Janneke van de Ven

De route naar het KLIJFlab

Twee multimediale Customer Journeys om interne adviseurs te betrekken bij het KLIJFlab en onderwijsprofessionals te interesseren voor een bezoek aan KLIJFlab.


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Rick van de Sande

BiteSized

Maakt leren over toegankelijk ontwerp behapbaar.


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Remco van Zetten

Mylez Brand Design

Een merkidentiteit die de gebruiker de USP's van de producten van Mylez laat ervaren.


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Lara Janssen

Geurpalet

Het ondersteunen van de dagelijkse routine van mensen met dementie


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Tischa Jungerius

Faketastic

Een interactieve workshopkit voor kinderen van 8-12 jaar op de BSO over fake news


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Geert van Osch

Let's Grow CLSR

De werkwijze en identiteit van CLSR op een interactieve manier overbrengen tijdens vergaderingen


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Marlies van Riel

MOVEMNT - RACE STREAM SHARE

Het livestream & sharing platform waar kartliefhebbers samenkomen om elkaar te inspireren, motiveren & uitdagen!


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Thomas van Venrooij

Digitaal duurzaam ontwerpen

Ontwerpers in opleiding laten leren over digitaal duurzaam ontwerpen, zodat ze het later zelf kunnen toepassen.


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Fadumo Sugule

Een chatbot voor Learning Experience Designers

Een onboarding chatbot die beginners in Learning Experience Design begeleidt en ondersteunt bij het begrijpen van LXD en het bieden van relevante informatie en resources.


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Stijn Burgers

Kans & GO

Een bordspel waarin je je verplaatst in personages met verschillende beperkingen en door minigames meer kennis en begrip krijgt voor mensen met een beperking.


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Frances van den Luitgaarden

ZO KAN HET OOK

Een kijk in iemands leven, kost maar even. 


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Luuk van den Heuvel

Home Edition

Fysieke kaarten met AR en een ondersteunende app motiveren thuiswerkers tot korte, effectieve krachttraining.


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Jurgen van Veenendaal

Vertrouwd Huis, Vertrouwd Thuis

Energierijke antwoorden, daar kun je mee thuiskomen.


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Timothy Schuur

TANNING

App die jongeren (op een veilige manier) ondersteunt bij het zonnen, om hun zongedrag te verbeteren.


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Bob Steuten

COLORSAFE+

Jongeren lijken de gevolgen van een verbrande huid te negeren met een kans op huidkanker in de toekomst. Wat als een van kleur veranderende zonnebrandcrème verplicht wordt ingesteld? Hoe zijn de reacties hierop? Hoe ziet deze wereld eruit en wat zijn de gevolgen?


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Mirte van Lieshout

Garment Genesis

Transparante proces van een collectie, voor de retailers.


2024 - 2025
> > > naar het werk > > >
Jitte Toebast

Mening Moment

Enquêtes zijn altijd vervelend om te ontvangen. Wat als er een andere, leukere manier was om toch antwoorden te krijgen, namelijk via een gezellige, interactieve methode?


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Derek Lap

WATERBOTS©

Een speculatieve, interactieve short film die zich afspeelt in 2030. Een fictionele toekomst waarin het waterverbruik van AI-Modellen direct moet worden gecompenseerd door gebruikers.


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Romy van Rossum

The Rainbow History Archive

Een initiatief voor meer LHBTQIA+ geschiedenis in de lessen op de middelbare school


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Guyon van Oers

Bricks & Myths

Bouw je mythes


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Nina Verhaegh

Brainstorm

Brainstorm is een innovatief bordspel dat jonge ontwerpers helpt om AI-tools te ontdekken en te gebruiken in hun creatieve proces.


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Melanie van Falier

Vertel 's

Leer jezelf en elkaar beter kennen


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Zora Kuppen

Hoe Gaat Het?

Het stimuleren van jongeren om gesprekken te hebben over wat er in hun hoofd omgaat. 


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Renske van Gestel

De achtbaan van het BPLG

Samenwerking tussen burgers, agrariërs en ambtenaren op het gebied van natuur, water, klimaat en landbouw... 


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Britt Roijakkers

Rezign Creator Box

Een ervaring ontwerpen waarbij je het duurzame fineer op een creatieve manier leert kennen.


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Fleur Cuppen

Rezign Brand Design

Een merkervaring ontwerpen rondom een fineer materiaal dat gemaakt is van textielafval.


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Mayke van der Kruijssen

KLIJFapp | Use it or lose it

Hoe laten we de KLIJFdag beter beklijven bij de deelnemers? 


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Eva Neve

Tafeltje voor iedereen

Van vluchteling tot mens


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Charlotte van de Laak

De gedachtegang 

Hoe stimuleer je dialoog tijdens het documentaire festival: Beholders?


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Sam Smit

Dag broertje

Een project over rouw en verlies


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Elin van Bussel

Tafeltje voor Iedereen

Hoe betrek je het publiek, binnen musea, door middel van engagement en participatie, actief bij een moeilijk maatschappelijk probleem?


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Niels Feijen

Toevallig in de buurtwinkel 

Een mobiele pop-up store om ambtenaren uit hun ivoren toren te lokken


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Anouk van der Vooren

Studiemotivatie

Het creëren van een solidariteitsgevoel onder studenten rondom het motivatieprobleem


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Emma van den Boom

Ontdek de wereld van Kropman

Een media-uiting ontwerpen om technische mbo en hbo studenten te werven voor Kropman Installatietechniek waarbij je de gerealiseerde projecten kunt bekijken.


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Rafke Brils

SamenLoop met Will-E

Een social game die verbinding binnen de community van BredaWandelt versterkt


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Maartje Gerrits

Ontdek de wereld van Kropman

Hoe ziet een concept eruit dat technische studenten motiveert om te gaan solliciteren bij Kropman Installatietechniek?


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Natasja Liebregts

Wanneer het eb is

Een verhaal over blind opstellen tegenover mentaal welzijn. Het is eb geworden en alles wat ooit verdekt lag, is zichtbaar. 


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Julia Gruijters

[WHAT] WOULD YOU CHANGE?

Een confronterend conversation piece dat op een verfrissende en participerende wijze bewustwording creëert over seksisme en discriminatie van vrouwen.


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Charlotte Bennink

End-to-End Experience

Ieder klantenbezoek wordt een experience


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Willeke van As

lefaT pO teH geL

loohcs po gardeg dnedjihcsrevosnerg ni deibeg ezjirg teh nav diehnepo revo engapmac eD


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Iris Degen

Slow Mode

Het Emmausklooster als rust- en ontspanningsplek waar jongeren even kunnen ontsnappen aan de drukte van het dagelijks leven.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Thessa de Bree

Ontzorgen over de hele linie!

Het totaalpakket aan diensten van de SeSa Groep gericht op de safety en security branche op een makkelijkere en opvallender manier presenteren aan bedrijven.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Maryem Al Basry

Matching Card Game

Ontdek de wereld van zorgtechnologie en leer waar en hoe je het kunt toepassen met het uitdagende matching card game koffer!


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Beau van Roosmalen

Alles Op Tafel

Buurtbewoners en gemeenteambtenaren dichter bij elkaar brengen door middel van speels data verzamelen.


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Martijn Varenhout

Dopamijn

Even scrollen is oke, maar laat het niet je hele dag verknallen!


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Simone van de Leur

De Seks Truck

Een laagdrempelige vorm van seksuele voorlichting waarin leerlingen van elkaar leren.


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Simon Peperkamp

Narrative Introspection Games

Een vorm van serious gaming voor iedere persoonlijkheid


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Sharon Lems

'Binnen 1 dag'

Een one-day-experience campagne voor middelbare scholieren om meer bewustwording en herkenbaarheid te creëren voor 'de loverboy' anno 2021.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Emilie van Berkel

Feed on plastic

''Feed on plastic'' is een ontwerpervaring over het onderwerp microplastic voor vrouwen van 20 t/m 35 jaar 


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Sven van Wijk

Van A naar B met MDT

Hoe zorgen wij ervoor dat jongeren bekend worden met de Maatschappelijke Diensttijd? Humanitas Utrecht wil meer jongeren bereiken om zo iets voor zichzelf als voor een ander te doen in de maatschappij. 


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Jasper de Veer

Pak de Macht: In de Nacht

Help gen z met overbodig online zijn.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Iris Nass

Groepsdruk: een sleutel tot Jeugdcriminaliteit?

Iris Nass


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Marion Verrijt

Het Depri-spel

Een spel wat gebruikers laat inleven in hoe het is om met een depressie om te gaan.


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Ryan van Schijndel

Dopamijn

Bewustwording onder jongeren van 'breindood' scrollen op TikTok en Instagram


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Bo Conrads

Dielemma

Dielemma is een kaartspelletje die graag het vraagstuk over genderidentiteit bespreekbaar wilt maken onder jongeren.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Sten Bisschop

Skaldic

Waar Noorse mythen makers inspireren


2023 - 2024
> > > naar het werk > > >
Rens van den Tillaer

Chatbox

Een spel om mensen meer bewust te maken van het leven in het hier en nu, in plaats van de digitale wereld. 


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Sanne van Run

Kom Aan Boord

Een onboarding experience voor nieuwe klanten bij het bedrijf Vindkracht13.


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Jeanine Boeije

Green Light District

Een nieuwe norm zetten om seksueel wangedrag tegen te gaan.


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Ruben de Bruin

CLUB COMMON

Een uiting van de gevoelens en emoties die vrouwen ervaren als ze slachtoffer zijn van seksueel grensoverschrijdend gedrag. 


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
David van der Hoop

Mnemonic

The toolkit for athletes to become more conscious about what inspires them, by using scent as a medium.


2022 - 2023
> > > naar het werk > > >
Heidi Kup

Laat het niet je laatste appje zijn

Hoe kan ik het gedrag van bestuurders tussen de 18 en 24 jaar beïnvloeden, zodat zij minder geneigd zijn hun telefoon te gebruiken achter het stuur? Met deze vraag heb ik mij de afgelopen maanden bezig gehouden. 


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Maud van der Meijde

Een draagbaar Oscar

Een toolkoffer om het Hotel Oscar dat in 2024 wordt gebouwd al te gaan ontwikkelen. 


2021 - 2022
> > > naar het werk > > >
Robin Krist

INWARD

De impact van social media op jongeren (11 - 18) met een negatief zelfbeeld.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Nienke Diks

Slow Mode

Het Emmausklooster als rust- en ontspanningsplek voor jongeren die even willen ontsnappen aan de drukte van het dagelijks leven.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Madelief Siemons

Detectaal

Een verbeterd, preventief anti-pestprogramma tegen cyberpesten voor de doelgroep 9 - 12 jaar.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Loek Sonnemans

De Verborgen Reis

Puzzelroute over de Tweede Wereldoorlog in het Schutterspark in Brunssum


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Judith van der Velden

De verborgen reis

Puzzelroute over de Tweede Wereldoorlog in het Schutterspark in Brunssum.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Suzanne Gouw

Dit Is De Druppel

Ik heb een spel voor kinderen tussen de 7 en 12 jaar ontwikkeld, om menstruatie bespreekbaar te maken.


2020 - 2021
> > > naar het werk > > >
Christine Schumacher

Babbels in Beeld maar dan anders

De visuele notulen van Babbels in Beeld in een nieuwe vorm.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Centaine de Jong

CHYPHER - Be your own self

Wat als een kunstmatige intelligentie in staat is om nauwkeurig te bepalen wie we zijn en onze lichamelijke verschijning kan aanpassen op basis van een zelfbeeldanalyse?


2018 - 2019
> > > naar het werk > > >
Sarah Sijstermans

Campagne voor FCK

Met de inzet van de door mij ontwikkelde campagne zal de naamsbekendheid en de verkoop van het merk FCK groeien. FCK is een merk voor mannen die op een stijvolle manier in het dagelijks leven willen laten zien dat ze van voetbal houden.


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >
Koen van Oeveren

artify 🧬

Creëer een visualisatie van je top-5 meest beluisterde Spotify nummers!


2019 - 2020
> > > naar het werk > > >