+ + + + +
Alle projecten
Lieve social media
Ben jij nog verliefd of maak jij het uit?
2023 - 2024
365 Dagen Dienjaar in 360 Graden
Ervaar een Dienjaar met informatie speciaal voor jou!
2023 - 2024
Resonance of Particles
De Nederlandse luchtkwaliteit ervaren.
2023 - 2024
Snake Oil
Een tabaksmarketing strategie game met AI object detectie en hologram.
2023 - 2024
Het Sprookje van Helmond
Het verbeteren van het imago van Helmond
2023 - 2024
Asiel der organismen
Wat als de mensheid ruimte blijft innemen op aarde ten kosten van andere levensvormen maar verstrikt raakt in haar eigen regelgeving.
2023 - 2024
Beholders Documentary Dialogues
Hoe zorg ik ervoor dat mensen na het zien van een documentaire, hun blik verruimen door met elkaar het gesprek aan te gaan?
2023 - 2024
Daar zit een luchtje aan
Een kritisch project die middels de verkoop van flesjes 'schone lucht' parfum aandacht wil vragen voor het probleem luchtvervuiling.
2023 - 2024
Power ON
Hoe duurzaam is een menselijke regering ten tijde van technologische vooruitgang? Zijn precisie en consistentie, eigenschappen van algoritmen, niet precies wat ons huidige kabinet nodig heeft? Kunnen slimme systemen een oplossing bieden voor het groeiende politiek wantrouwen?
2022 - 2023
Power ON
Stap in een wereld van nauwkeurig en competent leider-schap en ontdek een Nederland dat de potentie van algoritmen als politieke leiders omarmd heeft.
2022 - 2023
Untitled.
Een poëtisch, illustratief verhaal over de zoektocht van adoptie.
2019 - 2020
Not Just Stuff
Speculatief ontwerpproject dat heroverweegt hoe we consumeren.
2023 - 2024
Hoor de stilte in ons
Spreken we wel dezelfde taal als het om eenzaamheid gaat
2021 - 2022
De Vijfde Wand
Het creëren en ten uitvoer brengen van een geëngageerde theaterbeleving die gebruik maakt van interactieve media.
2018 - 2019
Over zin, zien en gezien worden
De handgemaakte verhalenmand biedt bewoners van Vitalis handvaten voor een betekenisvol gesprek met elkaar.
2022 - 2023
Het Zwerfafval Kwadrant
Een installatie van experimenten over het zwerfafvalprobleem.
2020 - 2021
Designing to reconnect to the natural world
Een geschreven manifest, verwerkt in een interactieve installatie, over de rol en het aandeel van designers in het includeren van natuur(lijkheid).
2021 - 2022
3D Design for AR wearables
Momenteel is er een sterke groei in het gebruik van augmented reality (AR) en wearable devices (smart watches, smart glasses, etc.).
2018 - 2019
Steentje bijdragen
Een zware installatie over verantwoordelijkheid rondom het (zwerf)afvalprobleem.
2020 - 2021
De relatie tussen mens, cobot en product
De opkomst van cobots met spiegelneuronen in de lasindustrie.
2022 - 2023
"Sustainable etalage"
Textielafval als circulair materiaal voor etalage-inrichtingen
2022 - 2023
CYPHER - Be your own self
Wat als een kunstmatige intelligentie in staat is om nauwkeurig te bepalen wie we zijn en onze lichamelijke verschijning kan aanpassen op basis van een zelfbeeldanalyse?
2018 - 2019
Gamification voor jeugddeliquenten
Hoe kunnen we kennis, houding en gedrag van jeugddelinquenten beïnvloeden door gamification en technologie te combineren om hen op deze manier intensiever te betrekken bij hun behandelprogramma?
2018 - 2019
Onzichtbare vrouwen
Wat zijn de dodelijke gevolgen van vrouwenhaat? Een ode aan alle vrouwen die we zijn verloren of slachtoffer zijn geweest van gender-based geweld.
2021 - 2022
Breeze Virtual Experience
De speciaalbiermarkt is aan het verzadigen, daarom is het belangrijk voor Beerze om zich te onderscheiden van zijn concurrenten.
2018 - 2019
Website van Underrated
Met duurzame kleding en de focus op samenwerkingen met lokale milieuprojecten in Nederland, zetten wij samen (met de klant, de jonge generatie) belangrijke stappen.
2019 - 2020
De zeven zonden van Brabant
Een speculatief sociaal experiment dat mensen aan het denken zet over genuanceerde trends binnen technologie in onze maatschappij, die nu relevant zijn, maar waar we niet bij stilstaan.
2019 - 2020
Home Saver
De Escape Box die jou op een speelse manier leert over jouw individuele impact op de veranderingen in het klimaat.
2019 - 2020
Branding van Underrated
Onze jonge generatie kan het verschil maken. Met duurzame kleding en de focus op de samenwerkingen met milieuprojecten in Nederland, zetten wij belangrijke stappen.
2019 - 2020
canTEEN
Gezond eten interessanter gemaakt met ontwerp voor leerlingen, door leerlingen
2020 - 2021
Emissions made visible
Onzichtbare emissies zichtbaar gemaakt door middel van datavisualisatie. Autobanden brengen een enorme hoeveelheid rubber microplastics in het milieu door planned obsolescence.
2023 - 2024
(Fijn-)Stof tot Nadenken
Stof tot Nadenken is een digitale tool waarmee jij je dagelijkse ademhalingsquotum kunt berekenen.
2023 - 2024
DESIGN BY WASTE
Ontwerpen voor een toekomst
2022 - 2023
LISA TALKS BRANDING
Reclamebureaus en merken hebben ontzettend veel macht in handen. Via verschillende media-uitingen kunnen zij bijdragen aan het versterken of ontkrachten van beeldvormingen
2021 - 2022
Mijn Bureau
Een plek om deel te nemen aan mijn onderzoek en ervaring over digitale toegankelijkheid.
2021 - 2022
Terug naar Toen
Een metaforisch, illustratief verhaal over de reis naar omarming van je kwetsbaarheid
2021 - 2022
Fuck Fast Fashion
De problemen in de kledingindustrie gevisualiseerd op T-shirts.
2021 - 2022
Viewmaster IV
De Viewmaster IV geeft de gebruiker meer informatie over de Geneefse Conventies en de regels die hierin staan met betrekking tot oorlogsimmigranten.
2020 - 2021
canTEEN
Gezond eten interessanter gemaakt met ontwerp voor leerlingen, door leerlingen.
2020 - 2021
HugHoodie
Een coronaproof kledingstuk die je over je kleren heen draagt om dierbare een knuffel te kunnen geven.
2019 - 2020
BlindEet
Een horeca interactie concept in tijden van corona.
2019 - 2020
Gaia swimwear
Een sustainable swimwear label gemaakt van gerecyclede visnetten en gekleurd met natuurlijk zeewier.
2021 - 2022
Het IJzeren Gordijn
Een Muzikaal Interventie Instituut
2022 - 2023
Kaatsheuvel door mij bekeken
Wereld vol wonderen - Keer om indien mogelijk
2020 - 2021
Keep Rollin'
Spelenderwijs inzicht krijgen in je werkdag. Keep Rollin' laat zien hoe je spel kan inzetten als professionele tool.
2019 - 2020
Keep Rollin'
Keep Rollin’ geeft spelenderwijs inzicht in je werkdag en laat zien wanneer en hoe je spel als professionele tool kan inzetten om te ontstressen.
2019 - 2020
Best door mij bekeken
Een plattegrond van mijn jeugd.
2020 - 2021
voorZIEdementie
Informatie over zorgtechnologie voor in huis.
2023 - 2024
Her Inner Eren
Een designproject dat de invloed van nostalgie op ons welzijn onderzoekt en stimuleert.
2022 - 2023
Verbinding Verbroken
Hoe kan het dat we in de meest verbonden samenleving ooit, ook het meest eenzaam zijn geworden? En hoe sociaal is social media nu eigenlijk écht?
2022 - 2023
SPUR
Dit service concept neemt klanten van ontwerpbureau Koek mee in hun proces op basis van analoge en digitale kaartjes. Met als doel om ze een delightful ervaring te geven.
2019 - 2020
Het Proeflab
Een eerste stap naar gezondere voeding voor ouder en kind.
2022 - 2023
Emissieloze bouwplaats
Elektrische graafmachines leiden de weg naar de emissieloze bouwplaats. Waarbij de bedrijfseigenaren worden geactiveerd, geïnformeerd en ontzorgd.
2022 - 2023
Lieve Liefdes Telefoon & Kaarten
Het gesprek starten over relaties en relatieproblemen.
2022 - 2023
PLAYCE TOUR
Ontdek de omgeving & verdien lokale beloningen.
2023 - 2024
Dus.. wat nu?
Het gebeurt nog te vaak dat mensen in het diepe worden gegooid zodra ze hun diagnose krijgen. Ze weten niet wat hen te wachten staat, moeten veel zelf uitzoeken en hebben geen idee waar ze terecht kunnen. Dit wil ik voorkomen met de diagnose box.
2022 - 2023
De Brabantse Ideeënbus
Hoe kan de provincie Noord-Brabant in gesprek gaan met haar burgers?
2022 - 2023
SUPERNATURE
Maybe nature has a plan,To control the way of man.He must start from scratch again,Many battles he must win.Till he earns his place on earth, Like the other creatures do.Will there be a happy end?Now that all depends on you!
2022 - 2023
Levenslicht
Een fysieke installatie die licht schijnt op ‘the lesser number’; mensen met een kwetsbare mentale gezondheid die – ondanks stigma en taboe- hun obstakels in het leven delen en daarmee ook ruimte realiseren voor persoonlijke groei.
2020 - 2021
Sprang-Capelle door mij bekeken
Identiteitsabsentie
2020 - 2021
TandenPlakken
"Alles begint met een blije mond"
2022 - 2023
Faketastic
Een interactieve workshopkit voor kinderen van 8-12 jaar op de BSO over fake news
2023 - 2024
Tobacco & Co
Jij bent een marketingleider van een tabaksbedrijf. Het doel is om zoveel mogelijk omzet te verdienen door marketingtechnieken van de e-sigaret toe te passen.
2023 - 2024
Ben jij ervoor gemaakt?
Doe de check en kom erachter!
2023 - 2024
ARCANE
Een creatieve publiciteitsstunt om meer bekendheid te genereren
2023 - 2024
Amnesty International: Interactive Infographic
Een interactieve infographic muur die de situatie van de Oeigoeren in gevangeniskampen in Xinjiang (China) benadrukt.
2023 - 2024
Mnemoni
Van Abstracte Inspiratie naar Concrete Actie
2022 - 2023
De route naar het KLIJFlab
Twee multimediale Customer Journeys om interne adviseurs te betrekken bij het KLIJFlab en onderwijsprofessionals te interesseren voor een bezoek aan KLIJFlab.
2022 - 2023
BiteSized
Maakt leren over toegankelijk ontwerp behapbaar.
2022 - 2023
Schijndel door mij bekeken
Het is een ontdekkingsreis - Het is een mysterie
2020 - 2021
Mylez Brand Design
Een merkidentiteit die de gebruiker de USP's van de producten van Mylez laat ervaren.
2022 - 2023
Geurpalet
Het ondersteunen van de dagelijkse routine van mensen met dementie
2023 - 2024
Faketastic
Een interactieve workshopkit voor kinderen van 8-12 jaar op de BSO over fake news
2023 - 2024
Let's Grow CLSR
De werkwijze en identiteit van CLSR op een interactieve manier overbrengen tijdens vergaderingen
2023 - 2024
MOVEMNT - RACE STREAM SHARE
Het livestream & sharing platform waar kartliefhebbers samenkomen om elkaar te inspireren, motiveren & uitdagen!
2022 - 2023
Digitaal duurzaam ontwerpen
Ontwerpers in opleiding laten leren over digitaal duurzaam ontwerpen, zodat ze het later zelf kunnen toepassen.
2022 - 2023
Een chatbot voor Learning Experience Designers
Een onboarding chatbot die beginners in Learning Experience Design begeleidt en ondersteunt bij het begrijpen van LXD en het bieden van relevante informatie en resources.
2022 - 2023
Kans & GO
Een bordspel waarin je je verplaatst in personages met verschillende beperkingen en door minigames meer kennis en begrip krijgt voor mensen met een beperking.
2022 - 2023
ZO KAN HET OOK
Een kijk in iemands leven, kost maar even.
2022 - 2023
Tilburg door mij bekeken
JIJ maakt Tilburg mooi!
2020 - 2021
Home Edition
Fysieke kaarten met AR en een ondersteunende app motiveren thuiswerkers tot korte, effectieve krachttraining.
2023 - 2024
Vertrouwd Huis, Vertrouwd Thuis
Energierijke antwoorden, daar kun je mee thuiskomen.
2022 - 2023
Wijchen door mij bekeken
Weerspiegeling van het contrast
2020 - 2021
TANNING
App die jongeren (op een veilige manier) ondersteunt bij het zonnen, om hun zongedrag te verbeteren.
2023 - 2024
COLORSAFE+
Jongeren lijken de gevolgen van een verbrande huid te negeren met een kans op huidkanker in de toekomst. Wat als een van kleur veranderende zonnebrandcrème verplicht wordt ingesteld? Hoe zijn de reacties hierop? Hoe ziet deze wereld eruit en wat zijn de gevolgen?
2023 - 2024
Garment Genesis
Transparante proces van een collectie, voor de retailers.
2024 - 2025
Mening Moment
Enquêtes zijn altijd vervelend om te ontvangen. Wat als er een andere, leukere manier was om toch antwoorden te krijgen, namelijk via een gezellige, interactieve methode?
2023 - 2024
WATERBOTS©
Een speculatieve, interactieve short film die zich afspeelt in 2030. Een fictionele toekomst waarin het waterverbruik van AI-Modellen direct moet worden gecompenseerd door gebruikers.
2023 - 2024
The Rainbow History Archive
Een initiatief voor meer LHBTQIA+ geschiedenis in de lessen op de middelbare school
2023 - 2024
Brainstorm
Brainstorm is een innovatief bordspel dat jonge ontwerpers helpt om AI-tools te ontdekken en te gebruiken in hun creatieve proces.
2023 - 2024
Vertel 's
Leer jezelf en elkaar beter kennen
2023 - 2024
Mandatory Fingerprints
Een interactieve race tegen biometrische mass surveillance in China
2023 - 2024
Hoe Gaat Het?
Het stimuleren van jongeren om gesprekken te hebben over wat er in hun hoofd omgaat.
2022 - 2023
De achtbaan van het BPLG
Samenwerking tussen burgers, agrariërs en ambtenaren op het gebied van natuur, water, klimaat en landbouw...
2022 - 2023
Nature's Arcade
Een interactieve installatie die studenten meer verbind met de natuur door ze te motiveren om een symbiotische relatie aan te gaan met de planten van de installatie.
2022 - 2023
De schaduw van kanker
Het verhaal van naasten
2022 - 2023
'HAAR'tstikke bruikbaar
Het gebruik van menselijk haar in producten
2021 - 2022
Light Portrait
A poem translated to a light portrait
2021 - 2022
Rezign Creator Box
Een ervaring ontwerpen waarbij je het duurzame fineer op een creatieve manier leert kennen.
2021 - 2022
Suffer In Silence
Een campagne die bewustwording creëert op de impact van woorden op de mentale gezondheid.
2021 - 2022
De Intieme Gebaren
Woordenboek over seks en gender in gebaren
2021 - 2022
Identity – short film
Queer, feminist en moslim. En ik ben op zoek naar mijn manier om me met al die identiteiten te positioneren in de wereld.
2020 - 2021
Blitterswijck door mij bekeken
Tussen de bladeren in
2020 - 2021
The Machine
Grote getallen rondom politie geweld tijdens de protesten in Hong Kong tastbaar maken.
2020 - 2021
Odorable
Een data-installatie op basis van geuren
2022 - 2023
Rezign Brand Design
Een merkervaring ontwerpen rondom een fineer materiaal dat gemaakt is van textielafval.
2021 - 2022
I Am Not The Monster
Een fragment uit een short film over schizofrenie.
2021 - 2022
Hong Kong Experience
Immersieve installatie die je confronteert met de mensenrechtensituatie in Hong Kong.
2020 - 2021
KLIJFapp | Use it or lose it
Hoe laten we de KLIJFdag beter beklijven bij de deelnemers?
2022 - 2023
Myka
Binnen enkele seconden voel je de stilte op je neerdalen.
2021 - 2022
Tiny Artist
Kunnen insecten iets voor mj ontwerpen?
2021 - 2022
Be you
Een videoreeks die de impact van hokjes binnen onze maatschappij wergeeft.
2021 - 2022
Digital Album Experience
Combining existing & new media
2021 - 2022
Nature's styleguide; How to use the Fibonacci sequence in design
Een geanimeerde explainervideo bedoeld om gebruikers bekend te maken met de Fibonacci Sequence.
2020 - 2021
De gedachtegang
Hoe stimuleer je dialoog tijdens het documentaire festival: Beholders?
2023 - 2024
EKKO Virtual Experience
“Hoe kan de EKKO haar maatschappelijke rol blijven vervullen in een tijd dat zij geen fysiek podium kan bieden?”
2020 - 2021
Tafeltje voor Iedereen
Hoe betrek je het publiek, binnen musea, door middel van engagement en participatie, actief bij een moeilijk maatschappelijk probleem?
2021 - 2022
Toevallig in de buurtwinkel
Een mobiele pop-up store om ambtenaren uit hun ivoren toren te lokken
2021 - 2022
collectieZ
Een campagne bestaande uit professionele TikToks waarin het stigma rondom musea aan het licht wordt gebracht door het kinderlijke perspectief centraal te stellen in de hoop dat er op de lange termijn verandering plaats zal vinden.
2020 - 2021
Helmond door mij bekeken
De facade doorbroken
2020 - 2021
Studiemotivatie
Het creëren van een solidariteitsgevoel onder studenten rondom het motivatieprobleem
2021 - 2022
Ontdek de wereld van Kropman
Een media-uiting ontwerpen om technische mbo en hbo studenten te werven voor Kropman Installatietechniek waarbij je de gerealiseerde projecten kunt bekijken.
2021 - 2022
SamenLoop met Will-E
Een social game die verbinding binnen de community van BredaWandelt versterkt
2021 - 2022
Ontdek de wereld van Kropman
Hoe ziet een concept eruit dat technische studenten motiveert om te gaan solliciteren bij Kropman Installatietechniek?
2021 - 2022
Wanneer het eb is
Een verhaal over blind opstellen tegenover mentaal welzijn. Het is eb geworden en alles wat ooit verdekt lag, is zichtbaar.
2021 - 2022
[WHAT] WOULD YOU CHANGE?
Een confronterend conversation piece dat op een verfrissende en participerende wijze bewustwording creëert over seksisme en discriminatie van vrouwen.
2021 - 2022
End-to-End Experience
Ieder klantenbezoek wordt een experience
2021 - 2022
De gevolgen van kindermishandeling
Een fysieke datavisualisatie en interactieve ervaring om bewustwording te creëren over de gevolgen van kindermishandeling.
2020 - 2021
nwodkcoL latneM eroM oN
OHW-NU
2020 - 2021
Nijmegen door mij bekeken
Kom maar binnen, wij zijn open.
2020 - 2021
lefaT pO teH geL
loohcs po gardeg dnedjihcsrevosnerg ni deibeg ezjirg teh nav diehnepo revo engapmac eD
2022 - 2023
Armoede in het basisonderwijs - Installatie (groep F2)
Open Call Media Architecture Biënnale 2020: Futures Implied
2020 - 2021
Even naar van Abbe
De formulen om jongeren naar musea te krijgen
2020 - 2021
Abnormal
#expressyourself
2020 - 2021
Our Lost Days - Demo
A visual novel game demo about war.
2021 - 2022
Slow Mode
Het Emmausklooster als rust- en ontspanningsplek waar jongeren even kunnen ontsnappen aan de drukte van het dagelijks leven.
2020 - 2021
Ontzorgen over de hele linie!
Het totaalpakket aan diensten van de SeSa Groep gericht op de safety en security branche op een makkelijkere en opvallender manier presenteren aan bedrijven.
2020 - 2021
Matching Card Game
Ontdek de wereld van zorgtechnologie en leer waar en hoe je het kunt toepassen met het uitdagende matching card game koffer!
2022 - 2023
Online Actief Met Jezelf
Het lespakket wat inzicht toont in de invloed van sociale media op het zelfbeeld van jongeren.
2022 - 2023
Transforming Looks - through fashion
HOW A CHANGE IN CLOTHING STYLE CAN AFFECT THE IMAGE OF AN INFLUENTIAL PERSON
2022 - 2023
Alles Op Tafel
Buurtbewoners en gemeenteambtenaren dichter bij elkaar brengen door middel van speels data verzamelen.
2021 - 2022
Dopamijn
Even scrollen is oke, maar laat het niet je hele dag verknallen!
2021 - 2022
De Seks Truck
Een laagdrempelige vorm van seksuele voorlichting waarin leerlingen van elkaar leren.
2021 - 2022
Narrative Introspection Games
Een vorm van serious gaming voor iedere persoonlijkheid
2020 - 2021
'Binnen 1 dag'
Een one-day-experience campagne voor middelbare scholieren om meer bewustwording en herkenbaarheid te creëren voor 'de loverboy' anno 2021.
2020 - 2021
Feed on plastic
''Feed on plastic'' is een ontwerpervaring over het onderwerp microplastic voor vrouwen van 20 t/m 35 jaar
2020 - 2021
Van A naar B met MDT
Hoe zorgen wij ervoor dat jongeren bekend worden met de Maatschappelijke Diensttijd? Humanitas Utrecht wil meer jongeren bereiken om zo iets voor zichzelf als voor een ander te doen in de maatschappij.
2020 - 2021
Ambigo
Met Ambigo creëren we een toekomstig beeld, waarin we een nieuwe radicale economie schetsen door middel van verandering in de kledingindustrie.
2020 - 2021
De Proostende Provincie
een moment om stil te staan bij het feit dat alles weer mag. Geniet!
2020 - 2021
Connectable
Social Playground
2020 - 2021
Praten over geuren kun je leren?!
reuk-smaakstoornissen
2020 - 2021
Pak de Macht: In de Nacht
Help gen z met overbodig online zijn.
2020 - 2021
Selfish
Normaliseren en bespreekbaar maken van sextoys voor vrouwen, middels het ontwikkelen van een toegankelijk, feminine en stijlvol merk binnen de branche - Branding, Product design, Social design
2020 - 2021
Groepsdruk: een sleutel tot Jeugdcriminaliteit?
Iris Nass
2022 - 2023
Volwassenheid in beeld
Hoe kun je gesprekken over volwassen worden omzetten naar audiovisuele media?
2022 - 2023
Integratie van persoonlijkheid en uitstraling
Hoe kan de persoonlijkheid en uitstraling van een schoonheidsspecialiste effectief worden geïntegreerd in de online aanwezigheid van een schoonheidssalon?
2022 - 2023
Ons Gedrag - Als we toen wisten wat we nu weten
Documentaire
2022 - 2023
Avans AI-ssistent
Jouw persoonlijke studieassistent die je begeleidt op je weg naar succes.
2022 - 2023
Loua Hotel
Loua is a serene spot offering a quiet hideaway, inspired by nature, while also offers you an enjoyable simple pleasures of Ubud. With that in mind, we aspire to be a more environmentally- friendly resort thus, preserving the ecosystem and the environment of Ubud itself.
2020 - 2021
Woudwerk
Storytelling
2020 - 2021
De KunstWijzer
Ontdek de kunstwereld met de KunstWijzer app: jouw gids naar creativiteit en inspiratie!
2022 - 2023
Cloudy Days
Inkijk in een ervaring van depressie.
2022 - 2023
mat+
Een installatie welke de relevantie van duurzaam prototypen laat zien.
2022 - 2023
Wavelink
De festivalarmband om met elkaar in contact te blijven.
2022 - 2023
Het Depri-spel
Een spel wat gebruikers laat inleven in hoe het is om met een depressie om te gaan.
2021 - 2022
Illustratie hulpboek
Illustratie hulpboek voor kinderen met gescheiden ouders
2020 - 2021
De Echtreis
Een digitale reis die op persoonlijk niveau ondersteund in de reis der scheiding.
2020 - 2021
Dopamijn
Bewustwording onder jongeren van 'breindood' scrollen op TikTok en Instagram
2021 - 2022
ChatGPT Designer Toolkit
Een toolkit voor grafisch ontwerpers over het gebruik van ChatGPT als sidekick in je ontwerpproces.
2022 - 2023
Vibe Generator
Een VST. plugin die gebruikt maakt van generatieve audio om artiesten te inspireren.
2020 - 2021
Vriendenboekje: Armoede bij Kinderen in Basisonderwijs
F2
2020 - 2021
Bosscheboom Actieweek
In opdracht van de gemeente 's-Hertogenbosch | groene leefomgeving
2020 - 2021
Dielemma
Dielemma is een kaartspelletje die graag het vraagstuk over genderidentiteit bespreekbaar wilt maken onder jongeren.
2020 - 2021
Leaf
Verminder je schermtijd en verbeter je digitale welzijn!
2024 - 2025
Portraits of Ink
Een ode aan de kunst van tattoos
2024 - 2025
Kwetsbaarheid van de honingbijen
Beïnvloedt de bijenkorf met temperatuur en zonlicht om te zien hoe de bijenkolonie op jouw omstandigheden reageert.
2023 - 2024
The moment that you missed
Campange rondom Fear Of Missing Out
2022 - 2023
Through Others' Eyes
Zie de wereld door elkaars ogen.
2022 - 2023
Vierkant Vertrouwen
Een vierkante revolutie in het beheersen van faalangst door middel van meditatie
2022 - 2023
The Ultimate Fan Experience T-Shirt
Ervaar een wedstrijd op afstand
2022 - 2023
Jeugd herinnering
Wat doen visuele herinneringen met de gemoedstoestand van dementerende ouderen?
2022 - 2023
BetterBite
De app om studenten te motiveren om gezonder te eten.
2022 - 2023
Åvetør
De Personalisatie Methode
2022 - 2023
Het Innovatie kwartier
De eerste stap tot een klein Silicon Valley
2022 - 2023
IKEAVERSE
Metaverse campagne concept voor IKEA
2022 - 2023
Vermeers Mystery
Een TikTok reeks om het mystery rondom Vermeer op te lossen.
2022 - 2023
Het Grote Boschveld Boek
Instituut Openbaring Ruimte
2022 - 2023
Chatbox
Een spel om mensen meer bewust te maken van het leven in het hier en nu, in plaats van de digitale wereld.
2022 - 2023
Kom Aan Boord
Een onboarding experience voor nieuwe klanten bij het bedrijf Vindkracht13.
2022 - 2023
Green Light District
Een nieuwe norm zetten om seksueel wangedrag tegen te gaan.
2022 - 2023
CLUB COMMON
Een uiting van de gevoelens en emoties die vrouwen ervaren als ze slachtoffer zijn van seksueel grensoverschrijdend gedrag.
2022 - 2023
Mnemonic
The toolkit for athletes to become more conscious about what inspires them, by using scent as a medium.
2022 - 2023
Laat het niet je laatste appje zijn
Hoe kan ik het gedrag van bestuurders tussen de 18 en 24 jaar beïnvloeden, zodat zij minder geneigd zijn hun telefoon te gebruiken achter het stuur? Met deze vraag heb ik mij de afgelopen maanden bezig gehouden.
2021 - 2022
Een draagbaar Oscar
Een toolkoffer om het Hotel Oscar dat in 2024 wordt gebouwd al te gaan ontwikkelen.
2021 - 2022
Toxic Box
Hoe kan een fysieke tool worden ingezet om short-form-social content te maken, zodanig dat de kijker meer wilt zien van artiest Toxic Joy?
2021 - 2022
Mitu Mitu
Inzicht in #Metoo-situaties binnen de jeugdsport
2021 - 2022
Publi© Poetry
New layer in the digital experience of Verona, created by unknown poets
2021 - 2022
INWARD
De impact van social media op jongeren (11 - 18) met een negatief zelfbeeld.
2020 - 2021
Slow Mode
Het Emmausklooster als rust- en ontspanningsplek voor jongeren die even willen ontsnappen aan de drukte van het dagelijks leven.
2020 - 2021
Maneschijn
Een metaforisch illustratief verhaal over verlies, rouw en acceptatie.
2020 - 2021
Het zelfbeeld.
Een fotografieproject over het creëren van een positief zelfbeeld bij jonge meiden.
2020 - 2021
Enochian comic
Twee pagina's voor een stripverhaal gebaseerd op het boek van Enoch
2020 - 2021
Detectaal
Een verbeterd, preventief anti-pestprogramma tegen cyberpesten voor de doelgroep 9 - 12 jaar.
2020 - 2021
De Verborgen Reis
Puzzelroute over de Tweede Wereldoorlog in het Schutterspark in Brunssum
2020 - 2021
De verborgen reis
Puzzelroute over de Tweede Wereldoorlog in het Schutterspark in Brunssum.
2020 - 2021
go-organic, puur genieten
"De ideale levensstijl op het gebied van voeding en sport wordt mooier gemaakt dan dat het is. Gebaseerd op eigen onderzoek en ervaring gedurende dit project laat ik de nare nasmaak op mentaal gebied, proeven door middel van een smoothie.
2020 - 2021
Spark Sports
Op weg naar duurzame sportmaterialen!
2020 - 2021
MonaStory
Nieuw perspectief op het Brabants Kloosterleven
2020 - 2021
't Zorg Lokaal
Smartcity Gemeente ’s Hertogenbosch: Aandacht en zorg
2020 - 2021
Groenvoorziening in Utrecht
Leesbaarheid en leefbaarheid van de stad verbeteren.
2020 - 2021
The Censored Society of Hong kong
Een fysieke expositie die de bezoekers op actieve en unieke wijze meeneemt in de wereld van gestuurde censuur in Hong Kong.
2020 - 2021
Een Levend Lab
Ontdek de wereld van biomaterialen met samples en een receptenboek in een handige box
2020 - 2021
Adventures of Den Bosch
Herontdek de stad!
2020 - 2021
Hongkong protests
An Amnesty International project
2020 - 2021
Dit Is De Druppel
Ik heb een spel voor kinderen tussen de 7 en 12 jaar ontwikkeld, om menstruatie bespreekbaar te maken.
2020 - 2021
Drunen door mij bekenen
Endorfine / Exorfinen
2020 - 2021
Nijmegen door mij bekeken
Constructieve verbindingen gespot vanuit eigen blikveld
2020 - 2021
Veghel door mij bekeken
Karakteristiek in tegenstelling tot industrieel
2020 - 2021
Babbels in Beeld maar dan anders
De visuele notulen van Babbels in Beeld in een nieuwe vorm.
2019 - 2020
CHYPHER - Be your own self
Wat als een kunstmatige intelligentie in staat is om nauwkeurig te bepalen wie we zijn en onze lichamelijke verschijning kan aanpassen op basis van een zelfbeeldanalyse?
2018 - 2019
Campagne voor FCK
Met de inzet van de door mij ontwikkelde campagne zal de naamsbekendheid en de verkoop van het merk FCK groeien. FCK is een merk voor mannen die op een stijvolle manier in het dagelijks leven willen laten zien dat ze van voetbal houden.
2019 - 2020
artify 🧬
Creëer een visualisatie van je top-5 meest beluisterde Spotify nummers!
2019 - 2020
OUR FRIDGE
Een project over de diversiteit in Nederland.
2022 - 2023
IKEAxMEET - Ontmoet jouw toekomstige ik
Een campagne die gebruikt maakt van artificial intelligence
2022 - 2023
Databook
Radicale Economie
2020 - 2021